A kiss to build a dream on


Vaknade av mig själv vid 9 i morse, ni måste hålla med om att det är så mycket skönare att vakna av sig själv på morgonen än av en irriterande väckarklocka man bara vill slänga i väggen då den ringer?! ;P Gick i alla fall och postade iväg ett litet brev till en av mina närmsta vänner som fyller år om några få dagar och eftersom jag inte kan vara uppe i Ume nu så fick det bli en liten grej med posten helt enkelt.

Annars då.. Jo jag sitter och jobbar med webbutiken lite smått och nu verkar det äntligen gå framåt lite, verkar. Det är inte helt hundra än så fortfarande hoppas vi som bara den så ni kan ju hålla några tummar ni med om ni vill va snälla.

Just de, har ju läst att vi ska få se teaser trailers från Eclipse, idag 10 sekunder och imorgon 90 sekunder, så himla nice!

Ciao



Kommentarer

Hoj hoppas allt går bra? :)

Fan vad taggad jag känner mig på The Runways nu alltså :D

kram!


Kom ihåg






Trackback