Vi vann!


Idag är vi glada flickor för vi har fått veta att vi vunnit en tävling!! Och vet ni vad, det är mycket på grund av er som jag vunnit för jag vet att ni har röstat! Det är look-a-like tävlingen jag snackar om som jag var med i på tv1000. Det var fem stycken som vann men tyvärr hamnade vi (Therese var också med i tävlingen) inte bland dem.. Idag då vi låg och solade ringde min mobil och det var en tjej från TV1000 som sa att en av dessa finalister inte kunde närvara och då jag kom 6a fick jag ta hennes plats. Wihooo. Snacka om tur alltså! Så, imorgon hämtas vi av taxi (om vi vill) sen får vi gå på midnattsvisningen av Eclipse (Twilight och New Moon visas också) sen får vi sova på hotell en natt! :D

Sen ska vi ju gå på Eclipse på onsdag också som vi har bokat så det här bli najs alltså!

Och hörrni, TACK för era röster, ni är guldvärda och jag menar det verkligen. Önskar att alla ni som röstat också skulle fått följa med, hade vart kul va?!



Kommentarer

faaan ja hatar att du har sån tur i tävlingar haha! men ha så kul :D

Åh grattis! Vad skoj! På vilken biograf, i Stockholm antar jag, kommer ni att gå? Fick lite tips och så för rygg och höfter och ett bälte för bäckenet.

Wow grattis!! :D



okej vilken tur ni hade! Roligt med vip biljetter ju! ;)


Kom ihåg






Trackback