Sista chansen

Nu är vi i slutspurten av look-a-like tävlingen och än en gång tigger jag om era röster, bara för att jag så gärna vill se Eclipse den 29onde =) Det går väldigt snabbt att rösta och man kan göra den en gång om dagen.

Så här gör du för att rösta; Klicka dig in på http://www.tv1000.se/eclipse och lite längre ner på den sidan finner du den här texten "Rösta på dem som du tycker är mest lik någon från Twilight" där du klickar. Till höger finner du "Sortera efter", välj "Mest lik" där ser du en bild på mig som Alice Cullen åsså står det mitt namn Jennilie. Klicka på min bild så öppnas ett nytt litet fönster där du väljer hur lik du tycker jag är (fullmånen är bäst och jag hoppas att du väljer den) och sedan klickar du på Rösta. KLART! Det går riktigt snabbt och jag skulle som sagt bli himla glad om jag fick din röst.



Kommentarer

Nu har jag röstat igen! =D

Trevlig Midsommar

» Ida

jag har röstat och du var ju LÄTT den bästa..

» Ida

det var det sedan rökar-babyn... du var ju LÄTT den som var likast!!


Kom ihåg






Trackback