SÅÅÅÅ kul!!

För ett par dar sen skrev jag ju att jag hade några roliga nyheter att dela med mig utav, dock fick jag veta att en av dem inte blir av men jag är glad ändå! Den 20 juni till 1 juli åker jag till Stockholm tillsammans med Therese!! :D Sen den 21 juni har vi VIP-biljetter till Twilight Fan Event där Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer befinna sig! Så jäkla kul!!

Bild från november då vi var i Sthlm tillsammans.

Ska bli himla kul att vara i Stockholm längre än bara någon natt som det vanligtvis blir, sen att vi blir där över midsommar och sen går tillsammans på Eclipse-premiären. Och sen bara att få träffa Therese, det var ju flera månader sen sist, ca 7 månader faktiskt (usch vad tiden går snabbt).

Nu ska jag hoppa i säng och fortsätta läsa The Short Second Life Of Bree Tanner.
God natt,
Kram :)



Kommentarer

det kommer bli grymmt =D=D=D=D<3 LÄNGTAR!

Asså shit vad jag blir avundsjuk! jag vill också se dom!! Ha jätte kul där nere!

» Diana

Åh vad kul! Hur fick ni biljetterna? :)

Åh, du har också vip biljetter. Jag med :) har du ståplats? tycker inte att det är särskilt vipigt igentligen :)

Kristen Stewart sågs häromdagen i en tröja med dragkedjetryck. Vill du vara lika snygg som Kristen, kika in på bloggen!


Kom ihåg






Trackback