Remember me

Äntligen kan jag också säga att jag sett Remember me, skäms nästan över att jag inte sett den förrän nu. Nu kommer det spoilers för er som inte sett filmen så sluta läs nu (läs bara sista meningen i det här inlägget som är i fet text).

Oh så bra den var, dock sitter jag här med röda ögon efter tårarna som kom där på slutet. Tyvärr läste jag en blogg förut som inte hade spoilervarning så jag hann se att han (Tyler) skulle vara i WTC och dö på slutet.. Men jag kunde ändå inte låta bli att tänka, neej, inte han, gå inte in där!! Men vi vet ju alla hur det slutade. Kul att se han (Robert Pattinson) i en sån roll också, tyckte han gjorde det himla bra, han kanske inte ens behövde "spela" att ha så kort stubin, vem vet, haha.


Nä men ni som inte sett filmen, SE DEN!!



Kommentarer

Jag får nog se det film tips...

/Sussi

» Molly

Den är riktigt riktigt bra! synd däremot att du visste hur den slutade. Jag hade ingen aning och man blir otroligt chockad! Galet bra.

Tycker väldigt mycket om den filmen jag med. Den är rätt enkel men ändå så bra. hade läst någonstans att han skulle dö men viste inte hur så i slutet när de skrev 11 september på tavlan i skolan visste jag.

jag älskar den filmen. Såg den på premiären och shit vad den är sorlig!!! But I love it! :D

» Diana

Jag tyckte också den var bra, fast slutet var sådär ville inte han skulle dö ju! Precis när allt ordnat upp sig liksom! Aja chockad blev man iaf! :P


Kom ihåg






Trackback