Packar och sånt..


Hej så här mit i natten.. Vid 22.30 började jag packa min resväska, är som vanligt ute i sista sekunden. Jag har packat i, plockat ur, packat i lite mer, plockat ur något annat.. Nu verkar jag dock har fått ihop packningen, än om jag inte är heelt klar än. Usch vad jag hatar att packa!

Åt morgon börjar min långa resa (som kommer ta äckligt många timmar) till Sthlm så det lär inte bli någon uppdatering imorgon, så ni vet.

Sen skulle jag vilja passa på och ta upp den här look-a-like tävlingen igen som jag är med i.. Hehe jag tjatar, jag vet :D Men du mer än gärna gå in och rösta på mig, jag skulle bli så himla glad, verkligen och än om du har röstat en gång så kan du göra det igen.

Så här gör du för att rösta; Klicka dig in på http://www.tv1000.se/eclipse och lite längre ner på den sidan finner du den här texten "Rösta på dem som du tycker är mest lik någon från Twilight" där du klickar. Bläddra vidare på nästa till sidan 3 där min bild ligger just nu, ja du ser alltså en bild på mig som Alice Cullen åsså står det mitt namn Jennilie. Klicka på min bild så öppnas ett nytt litet fönster där du väljer hur lik du tycker jag är (fullmånen är bäst) och sedan klickar du på Rösta. KLART! Det går riktigt snabbt och jag skulle som sagt bli himla glad om jag fick din röst.

Nu ska jag packa i det sista och sen försöka lägga mig..
God natt =)



Kommentarer

Trevlig tripp!


Kom ihåg






Trackback