Look-a-like

Hej hopp. Vill ni göra mig super duper duuuuper glad? Lägg då en röst på mig här, (om länken inte funkar klicka här, sen på "Tävla och vinn premiärbiljetter till Eclipse") lite längre ner finner ni texten "Rösta på dem som du tycker är mest lik någon från Twilight", där finner ni en bild på mig åsså står det Jennilie. Klicka på min bild och lägg din röst (fullmånen är bäst), det tar bara nån sekund. Skulle ju vara himla kul att vinna, eller jäkligt kul rättare sagt! :D Okej, jag är inte slående lik Alice men jag gjorde mitt bästa i alla fall (det är en look-a-like tävling).

Kramar.

Ps. Lämna gärna en liten kommentar till mig om ni röstat :)



Kommentarer

RÖSTAT! :D haha rolig tävling och ditt bidrag var jäkligt bra ;)

har röstat på dig! skitbra bidrag ju :D

sv: har köpt boken nu :p men jag ska hålla mig att läsa den till midsommar så jag har något att läsa på tåget :o

sv: ja men det är ju hantverk det med egentligen, så det gills allt tycker jag :D

Röstar helt klart! Snyggt gjort!

Har också läst det! Gah! Är så ledsen att jag inte kan komma o köa tidigare o inte känner jag någon som man kan klämma in sig oss. Får nöja mig med att se dem på avstånd :)

Sv: Tack så mycket, studentdagen var verkligen helt underbar! =D




Kom ihåg






Trackback