Lite bilder från dagen..

Idag har vi tatt det himla lugnt alltså men det var rätt skönt att inte stressa eller så. I eftermiddags åkte vi i alla fall in till stan där vi strosade omkring och shoppade i några timmar innan dom stängde. Sen gick vi och handlade mat, vuxenpoäng till oss :P Här kommer bilder, mycket egobilder på oss.

På bussen på väg till t-banan.

På väg till stan.

Jag var och hämtade ut min Eclipsebiljett och fan vad taggad jag är på den filmen alltså!! Jag tror det kan bli den bästa av dem som kommit ut hittills!

Tycker det här var så jäkla snyggt ;)

Efter vår shoppingrunda.

På väg hem.

Alltså det är helt sinnesjukt att det här är bara tredje gången jag och Therese träffas.. Vi började prata via våra bloggar för ett år sedan, sen i oktober 09 åkte jag till henne i Gbg över en helg, första gången vi sågs. Det klickade direkt mellan oss och vi hade förbaskat kul den helgen! I november 09 åkte vi till Sthlm tillsammans för att bl.a gå på bloggvisningen av New Moon, vi stannade där i tre nätter tror jag det var.

Sammanlagt har vi bara träffats ca en vecka då, känns som jag känt henne hur länge som helst alltså! Nä, jag är förbaskat glad att jag liksom vågade fråga om jag kunde komma och sen att dte verkligen blev av för vi har verkligen skitkul tillsammans!

Nu ska vi snart lägga oss så vi orkar med morgondagen.
God natt, kram :)




Kommentarer

på bild nummer två är Therese lite lik Kirsten faktiskt :D


Kom ihåg






Trackback