*Längtar*


Tjenna! Nu har vi ganska prcis kommit tillbaka till vårt hotellrum efter att ha vart ute å käkat, köpt godis till bion och mumsat på en glass. Alltså SATAN I GATAN vad varmt det är ute, man svettas ju ihjäl, varmaste dagen hittills kan jag ju garantera!

Snart ska vi bege oss till Rigoletto där vi ska gå på midnattsvisningen och gaaah vad vi är excited! Jag har verkligen höga förväntningar inför Eclipse, tror det kommer bli den bästa filmen hittills från TTS. Hoppas hoppas hoppas den är så bra som jag tror den kommer va, det känns faktiskt som det.

Nu ska vi fixa oss lite sen sticker vi! Inatt när vi är hemma igen kommer jag nog blogga om vad jag tyckte om filmen osv, men om jag är för trött blir det åt morgon.

PUSS och ha en toppen kväll!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback