Kristen signerar min bok..

Var inne och kikade lite på Twilightsidor då jag helt plötsligt fick syn på dessa bilder där jag och Therese syns, alla bilderna har jag lånat från rstvideo.com.

Taylor och Therese :D

Här ser ni Therese till höger och när hon filmar med min mobil. Alltså fatta hur nära honom vi stog, jag menar jag står ju precis till vänster om Therese, han står alltså precis framför mig på bilden!

Samma här..

Här signerar Kristen MIN bok :D <3

Och här var då hon beklagade sig över att hon inte kunde ta någon bild med mig, hon tittar PÅ MIG liksom :D

Jag vet att det blir mycket bilder och så från det här nu men det tänker jag inte beklaga mig över för jag älskart!! :D <333



Kommentarer

Exakta länken till bilderna tack? Skulle bli såååå tacksam! Jag har letat igenom hela rstvideo.com men hittade ingenting alls :/ ville se om de på mig och kristen blev på bild med :(

varför ville hon inte ta en bild med dej? :'O

Nikolina- Har mejlat dig länken. =)

» B(:

ÅÅÅH FY FAAN VAD AVUNDSJUK JA ÄÄRR!


Kom ihåg






Trackback