Gårdagen

Som utlovat ska jag berätta mer från gårdagen, och visa fler bilder såklart, kom hem några hundra bilder rikare, visar dock bara några här (som ni nog förstod).

Igår var det soligt och fint så vid 11-12 tiden åkte jag och broder ner till stranden och havet där vi hade super mysigt. Vi badade (eller han badade, jag tittade på, hehe), kastade boll, pratade, åt en massa och solade såklart! Jag önskar jag kunde säga "åhh vad brun och fin jag har blivit", vet dock inte om jag är mer röd än brun eller tvärtom, måste utforska det lite mer snart :P

Här kommer lite bilder.
Jag, broder och alla blommande rosenbuskar som doftade så himla gott.

Jag lekte Hulken, typ..

Älskade, sötaste, finaste broder och jag.

Hans blick här är ju klockren! Haha.

Nä, nu måste jag gå ner och krama honom lite extra känner jag.

Den flerväckade magen :P

Vid middagstid kom fler familjemedlemmar och joinade oss (dom är inte med på bild, doch har mamma tatt några bilder).

Typ så här satt jag hela dagen, fast i bikini då och utan glajjor. Det är så där megasnyggt att jag har färg på hela framsidan av kroppen och på baksidan är jag helt kritvit nu..

vid 20-tiden drog vi oss hemåt igen, det blev alltså en heeeldag på stranden. Mys!



Kommentarer

Ja, lite mer pengar vore ju inte fel :D Antagligen skulle folk bli ännu mer galen på alla mina skor om jag hade mer pengar.



Ser ut som ni haft en riktigt härlig dag på stranden! Hoppas det blir fler sådana dagar i sommar (:

Vilka bilder jag har missat när jag inte suttit vid datorn på ett par dagar! Din bror är inte lite söt han, brås nog på sin syster! :)

åh vilka fina och härliga sommriga bilder.

den sista bilden är as fin, du ser liksom inklippt ibilden för allt ser så perfekt ut ibakgrunden, haha uppfattat inte som att du inte är perfekt du är jätte fin! kram


Kom ihåg






Trackback