Fucking lost!

Haha alltså... Har sett sista avsnittet av LOST nu men jag fattar typ ingenting?? Spoilervarning!!!!

Var dom alla döda? Efter att dom dog på ön eller? Innan kraschen? Och hur kunde Jacobs brorsa bli den svarta röken? Jag vet att han föll ner där i ljuset (som var vad??) men hur blev han till röken? Och The Others, i början, varför tog dom alla människor? De på listorna..? Alltså hela serien känns som ett stort jävla frågetecken! Jag är typ arg, seriöst! Kan man få svar på frågorna eller?? Dom går ju vidare till nästa grej innan man fått svar på sina frågor.. Och Libby, vad gjorde hon på psyket? GAAAAH!! Nej, fy fan vad jag är besviken på serien, nu sitter jag här med fler frågetecken än någonsin. Men mest nu sista avsnittet, jag fattade inte det här med död och det, någon som kan förklara det för mig?



Kommentarer

kolla på glee istället, mycket bättre :)

Håller med dig, fast jag gavupp långt innan sista avsnittet.

/Sussi

täääs: Jo jag har ju hört det.. Men ska försöka att inte påbörja nån serie nu på sommaren ;)

Okej, det lät ju inte lovande... följde serien stenhårt i början, men har inte kollat på de senaste avsnitten. Det verkar som att man bara kan skita i att se sista avsnittet då. Hela sista säsongen, t.o.m! Lika glad för det är jag! :-)

» BabyH

har sett alla med nu och GAAAH jag blir också arg!!! jacks pappa sa ju att allt han varit med om hänt på riktigt, men varför var då alla döda sen?? sawyer, kate och dom åkte ju i flyg från ön, och hugo, ben, rose och bernard var ju kvar på ön och LEVDE??? och lille aron blev ju räddad från ön?? och jaa varför blev inte jack eller desmond typ svarta rök-monster med när dom var där nere??? fattar inteeeeee! det här får vi diskutera sen känner jag ;P

BabyH- Haha ja jag vet, helt värdelöst!! :P


Kom ihåg






Trackback