Bränning

Tjenna!
Just nu är jag hemma hos Hanna ute i skogen där jag dessutom sovit inatt. Det blev ingen utgång igår utan vi hängde här. Vi såg bland annat på filmen Wolfman men nej, ingen film i min smak, jag tyckte inte den var bra. Sen mot 23-tiden begav vi oss ut för att elda lite, haha. Det var väldarns trevligt må jag säga! Dock bjuder jag bara på bilden nedan då jag kan övertyga er om att ni inte vill se resten av bilderna då dom inte alls var fagra.

Idag har vi inte gjort så överdrivet mycket, solat lite, slöat och sett på Bring it on all or nothing för typ 100ade gången, asbra film ju ;) SHABOOYA!

Ska snart tillbaka till morbror där jag sover min sista natt, jag flyger ju hem till Skåne imorgon! Ska bli rätt skönt att slippa bo i en resväska men jag kommer självklart sakna alla.

Ni ser ju om jag uppdaterar någe mer innan jag är hemma igen.
Kfram =)



Kommentarer

hej söt!

du kan väl ringa mig när du kommer hem imorn så kanske vi kan boka tåg för det blir bara dyrare och dyrare nu. har praktik till kl 14. men efter det är jag nog hemma. kram =)

Semester trippen fortsätter vara toppen trevlig!

Ha en bra hem resa, Sussi


Kom ihåg






Trackback