Besatt?

Många av er vet nog redan att jag är näst intill besatt av Marilyn Monroe, jag har ingen aning om varför utan det bara är så. Direkt jag ser någon priódukt som hon är på får jag ett ha-begär, jag bara måste ha den saken då! Här kommer några (alltså inte alla) Marilyn grejer som jag samlat på mig.

I mitt rum har jag två hyllot ovanför sängen som är smockade med Marilyn prylar.

Ett paraply (ska ha ett till men det är borta).

Skitsnygg klocka!

Väska, halsband, necessärer.

Wallstickers.

En låda, skrivblock, servetter och mer tavlor.

Sen har jag ännu fler tavlor, stora ena som tyvärr inte ryms i mitt rum, en nyckelring, flera filmer som hon är med i osv osv.

Har du någon person eller grej som du är besatt av?



Kommentarer

Snygga grejer! marilyn var verkligen en vacker kvinna, en riktig kvinna!



Läste någonstans där man kunde vinna vipbiljetter, sittplatser, närmast kristen och taylor så några sittplatser finns det nog. Ska du dit o köa tidigt? Jag skulle verkligen vilja sitta först i kön o få en bra plats men kommer in vid 12 och kan inte för många skäl köa så länge.

klockan var verkligen skitsnygg!!!

» Emhi

Kaffemuggarna var ju döfina!


Kom ihåg






Trackback