På hemmaplan

Ni som följt min blogg ett tag vet att mobilen jag vann i höstas har strulat rejält! Hela telefonen är touch så när någon ringer eller när jag ringer till någon ska skärmen lysas upp så man kan svara eller lägga på.. Min har levt sitt eget lilla liv och då det ringt har det överdrivet många gånger struntat i att lysas upp, jag hör alltså att det ringer men kan inte svara. Likadant om jag ringer till någon, då det har gått några signaler och jag ska lägga på kan den vara helt svart så jag kommer till röstbrevlådan och så men kan fortfarande inte lägga på. Undra hur många som fått tomma meddelanden från mig, eller där jag säger "jävla telefon satans helvete...". Hehe.

Jaja. För nån vecka sen skickade jag iväg den ÄN EN GÅNG och den här gången fick jag en ny tfn så kan ni alla vara snälla och hålla tummar och tår för att den här ska funka nu? :) Tack!

I övrigt älskar jag den här mobilen, det bara står Jennilie över den så det skulle ju va kul om den kunde fungera också.



Kommentarer
» ANGIE

ja nu är det bra med mig! lite krasslig bara var sjuk för någon dag sedan lite skit nu på sommaren ;/ hur är det med dig? =)

» ANGIE

det gör jag med! synd man inte kunde vara det året om (a)


Kom ihåg






Trackback