Outfit Måndag!

Hej!
I veckan har jag verkligen varit snål på att visa outfits så jag tänkte att det var dags för en idag!

Skor: Second hand
Kjol: H&M
Linne: Köpt i Schweiz
Spetsjacka: H&M
Ring: H&M
Glajjor: Lindex

Sen ligger jag ju förbaskat efter med att svara på era kommentarer.. FÖRLÅT!! Det är inte det att jag inte gillar att svara på dem, tvärt om, jag tycker det är skitkul att klicka mig in på era bloggar och läsa allt jag missat.. Jag tar mig bara inte tiden. Men jag ska, snart, jag lovar!

Idag kommer nästa gäng på besök, denna gången är det släktingar som kommer, några jag tycker vääääldigt mycket om det ska ska bli nedrans kul! =)

Ha en fin dag.
Kram



Kommentarer
» Diana

Väldigt snygg Outfit! Och ditt hår e jättefint! Har du klippt dig nyligen eller har du uppsatt? :)


Kom ihåg






Trackback