Nya ringar

Idag fick jag med mig två nya ringar hem. Båda kommer från H&M och kostade 19.50 kr styck, inte alls så farligt med andra ord! Fanns även i fler färger, bland annat lila.

Dagen började så härligt med moln (!!) på himlen för en gångs skull. Det var så skönt då det var ca 28 grader ute och att man inte svettades ihjäl. Men efter nån timme blev det sol och tempen i skuggan ökades till ca 31 grader så man höll på svettas bort. Får se om jag vågar mig ut igen :P Imorgon ska det regna, ska faktiskt bli skönt med EN dag då det är svalare, men bara en, sen får det bli bra igen. Hihi.



Kommentarer
» bitte

snygga

Sv: Samma här, det är trist när färger försvinner så fort.Du skryter inte, du vet att du är snygg helt enkelt :)

Blir ju inte lite avis när jag ser videon med dig och taylor. grr på dig!


Kom ihåg






Trackback