Den 9 juli

Här kommer lite bilder från den 9 juli som jag såg att jag inte hade publicerat. Den här dagen var verkligen huuuur varm som helst, eller ja, precis som alla andra dagar har varit.

Vi åkte och fikade (jag, mamma, Liam och två gäster vi har haft på besök).

Sedan gick vi omkring i ett fiskeläge, luktade på blommor och svettades :P

Väl hemma i Simrishamn igen gick vi och satte oss på en uteservering för att kyla ner oss lite. Moder =)

Och jag som satt i mina egna tankar?!

Sedan promenixade vi lite i den gamla delen av Simrishamn.

När vi kom hem satte vi oss i vår nybyggda pergola och myste halva natten.

En mycket trevlig dag må jag säga :)
Kram på er!



Kommentarer

Vilken mysig dag från morgon till kväll!

Härliga bilder du tagit.

Sussi

Mysigt!! Åh, jag vet att Bibbi har längtat efter att få åka ner till er...hon har säkert mycket att berätta om nu allt vackert hon har fått se, alla vackra trädgårdar... Kram


Kom ihåg






Trackback