Dagen..

Heej!
Idag har det varit varmt och soligt ute vilket vi gillade skarpt!! =) Vi tog cyklarna och for iväg till ett körsbärsträd där vi käkade lite..

Sedan drog vi vidare till havet där vi satt med fötterna i vattnet och bara pratade och tog det lugnt.

Det här har som blivit min nya fotoposé.

Den här t-shirten köpte jag igår på New Yorker för 35 kr, helt ok.

Haha, älskar Hannas min där i bakgrunden.

Väl tillbaka i "stan" försökte vi ta en hoppbild men det gick inte alla bra, antingen var båda på väg att hoppa, på väg att landa eller så var en av oss i luften.

Efter lite hoppade gick vi ner till hamnen där vi proppade i oss glass för att sedan må illa för att vi var övermätta :P

Sen låg vi bara där ett tag för att smälta glassen och suga i oss lite D-vitamin (om det är den vitaminen som kommer från solen?? :P )

Snart eller imorgon kommer bilder från kvällen :)
Vad hittade ni på idag mån tro?



Kommentarer

fyfaan va god glassen såg ut xD åååh jag är såååå sockerberoende, men jag och min kompis har beslutat att inte äta något sådant innan new york, vi har klarat 2 dagar, 5 kvar^^ överallt ser man ju chips, godis, glass, haha!


Kom ihåg






Trackback