AVATAR


Jag har precis sett Avatar för första gången. Jag har bara hört bra om den filmen, alla som har sett den verkar älska den och många har den nog som sin favorit! Jag måste hålla med, den var bra, men jag kan även säga att jag sett bättre filmer. Tycker den var lite.. seg ibland. Det kan ju även ha att göra med att jag inte är så förtjust i "krigsscener" osv. Men som sagt, den var bra och sevärd.

Nu hade jag för en gångs skull tänkt försöka komma isäng innan 24, det har blivit rätt sent de senaste, dagarna, eller veckorna rättare sagt!

Så god natt och sov gott :)
Kram



Kommentarer

haha såg också avatar idag :P

sv; haha tack, men de är tyvärr inte jag på bilderna ;) De är min vackra vän helena, men jag har tagit fotona :) Önskar dock att jag fick hennes utseende :D

» Linn

Jag såg Avatar med nå kompisar å typ ingen av oss fatta nått från den, fast sen andra gängen ja såg den fatta ja lite mer, fast ja tyckt att den va lite konstig xD

Linn- Haha jo men jag tycker man förstod den men den var sämre än vad jag trodde den skulle va =)


Kom ihåg






Trackback