29onde juni

Hejsan! Hoppas allt är fin fint med er! Själv sitter jag nu på väg hem, har en låååång resa framför mig, usch och fy! Men förhoppningsvis överlever jag, hehe. Tänkte visa lite bilder och så från i.. Vad blir det..? Onsdags? Den 29onde i alla fulla fall!

Pussade lite på Edward.

Therese.

Vi åkte och hälsade på några släktingar till mig (dem som vi bodde hos då vi var i Sthlm i nov 09). Visar dock inga bilder på dem då jag inte frågat om lov. Vi lekte med barnen, jag var prinsessa.

Sen lekte vi djurpark, här är Therese något djur och ska äta lite, hah.

Vi åt lunch där.

Jag och Therese =)

Efter några timmar där åkte vi in till stan och till hotellet där vi bodde en natt (ingick i priset jag vann). Hotellet låg typ på Stureplan, alltså mitt i smeten!

Vi gick ut en sväng och fickl syn på dessa grymt snygga bussar!!

Och vi åt tacos, Therse var så hungrig att hon inte märkte att hon åt med två knivar.. Höhö.

Fin fin fina Therese!

Efter att ha ätit middag och så begav vi oss till Rigoletto där vi skulle gå på midnattsvisningen av Eclipse. Dom hade piffat till det lite med rök, Volturisnubbar osv.

Tycker hela kvällen var himla bra planerad! Klockan 18 började Twilight och efter den filmen fick man varsin stor baguette, en festis och en pin. Vid 21 drog New moon igång och när den var slut fick man varsin mellanpopcorn, en dricka och en påse Gott och Blandat. Sen kl 00 började Eclipse! Under kvällen lottade dem dessutom ut flera posters, tröjor och goodiebags!

Så här äter man popcorn för er som inte visste det!

En riktigt lyckad kväll och dag för den delen!
Kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback