The Messengers.

Igår blev det att jag såg på Scary movie, ja alltså den har ju faktiskt sin charm den filmen. Nu hade jag tänkt se The Messengers, ni vet med Kristen Stewart.. Men jag får se, tycker inte om att se på skräckfilmer ensam, hihi.

Sen måste jag bara säga det att lite kul är det att då jag sökte på "Jennilie Isaksson" på google (bilder) så kom det upp 2 sidor, och två bilder på Robert Pattinson, Rauwr!! ;) Aja, tyckte det var kul innan men nu då jag skriver det blev det inte lika kul..




Kommentarer

den är rätt bra om jag inte minns fel :)

har den filmen ligger någonstans....

Bara för de sökte jag på mitt för o efternamn, kom bara fram en massa bilder på en massa pojkar! haha Sov sött

sv; joo menar the messenger.. när jag såg den sist upptäckte jag också att jag sett den nån gång för lääääänge sen...

riktigt snygg bild på dig förresten !!!! ;D


Kom ihåg






Trackback