Sommar sommar och sol.


En bild från förra sommaren i Schweiz.

Varken rubriken eller bilden har något med inlägget att göra men jag gillar ju inte bildlösa inlägg så denna fick bli räddningen.

NU har jag skickat in alla bilder för framkallning och tycker det blev ett bra pris, ca 260 kr (inkl. frakt) för ca 500 bilder + 5 stycken förstoringar (20x30 cm). Om några dagar kommer dom i alla fall och tills dess ska jag se om jag kan hitta något/några fotoalbum att fylla med bilderna :)

Förresten, många som börjat skolan idag efter julledigheten?




Kommentarer

började i torsdags ;) haha

jupp jag började i dag...:)

» Ida

hihi ingen fara! :)



Ja det är verkligen drygt.. speciellt när man har fler väskor än vad man egentligen kan bära.



vad kul att framkalla lite bilder förresten, det ska jag nog också göra när jag får tid. :)

kram

» Ida

haha oj då, sånt händer lätt. tänkte inte ens på att et var fel kommentar! :P


Kom ihåg






Trackback