Resten av tiden i norr.

Då jag var där uppe hann jag med att vara ett par nätter här och där. Efter jul stannade jag hos farmor och farfar några nätter sedan var jag hos kusinen en natt. Då jag var i Ume igen sov jag första natten hos Hannas kille, några nätter hos hanna, Hannas kille igen (då jag sov där var ju Hanna där också, båda gångerna), sen var jag hos Sara några nätter, några hos min morbror och sen några hos pappa. Som ni ser har jag flängt omkring en del så det var nådigt skönt att få sova i MIN säng inatt.

Det blev inte till att ta så överdrivet många bilder under min vistelse i Ume (förutom nyår som jag har ca 350 bilder från) men här får ni några få i alla fall.

Då jag var hos farmor snöade det hur mycket som helst, trodde aldrig det skulle sluta!

Jossan fyllde år så jag var ocg grattade henne =)

Jag och Hanna.

Hemma hos Jonas (Hannas kille).

Hos Sara :P

Jag har heller inga outfitbilder att bjuda på då jag inte ansträngt mig så mycket utan jag har mest gått omkring i sköna kläder som på bilden ovan :P



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback