Men hej ego!

Hur många av oss har inte stått framför kameran och poserat för sig själv?! Jag har gjort och förhoppningsvis ni med, tur att man har växt upp och slutat med sådant trams *Ehh, host, host*. Kikade just igenom en del bilder på min externa hårddisk och seriöst, de flesta bilderna från 2006 är bara egobilder på mig, hehe *skäms lite smått*. Nä men här har ni ett par bilder som jag bjussar på..

September 2006.

December 2006.

April 2007.

Nu blir det sängen och The OC för mig (som vanligt).
God natt och sov sött.



Kommentarer

sv; haha joo sant! (a) :D

måste lägga ditt namn på minnet.

» Lina

Sv: Ja, i slutet av förra terminen så fick vi göra en kortfilm. Min grupp valde att göra en vampyrfilm, och den blev så pass bra att vi fick frågan om de kunde visa upp den på en filmfestival i Indien.

Det är då Media blir kul :) Men annars så får vi göra reklamfilmer, egna tidningar och sådant!

Gosi natti ^^

Tur ni slapp de :P

» Neha

Söt:D

Godnatt=)

sv: Skola sen har jag ingen aning än. Sj? :)

» Ida

Din kompis sa att jag gärna fick kika in i bloggen så nu tar jag mig tillfället! :)

Super söta bilder och du verkar ha en söt blogg i överlag!

Sköt om dig!

HAHA, såna bilder har jag också massor av mig själv, hihi. framförallt såna posing med putande läppar and so on, hihi. alla har vi en liten modell i oss. :D


Kom ihåg






Trackback