Long brown hair.


Ja det trillar in kommentarer med jämna mellanrum som lyder något i stil med: Åh, du är så fin i långt brunt hår, du måste spara ut det igen! :D

Självklart blir jag ju glad för dessa kommentarer eftersom jag haft långt och brunt i nästan hela mitt liv men jag måste dock tillägga att jag älskar mitt "nya" hår. Det är så enkelt, torkar snabbt efter att man duschat, det är lite att platta och enkelt styla, det långa håret var ju mycket jobbigare. Det tog timmar att torka och då det var torkat var det bara att sätta igång att platta platta platta (har ju självlockigt egentligen som på sista bilden). Och ville jag ha lockigt var det jobb med det med, i med produkter och sen försöka styla till snygga lockar.

I alla fall så är jag inte klar med mitt korta hår än, det var dit jag ville komma. Ska snart klippa det igen, kortare (nu är det så långt så går knappt att styla längre) sen ska jag samtidigt då också färga det helbrunt (mörkare brunt). Känner jag mig själv kommer jag nog börja spara ut håret igen om några månader men inte än ;)



Kommentarer

jag tycker din "nya" hår är jätte fint :) gillar verkligen det röda :D

jag älskar ditt nya hår, du passar sjukt bra i det !!! :D

» David

Jag tycker du är sjukt snygg i båda frisyrerna. Mannen i ditt liv är lyckligt lottad!

» Feri

Jag tycker ditt korta hår är lika snyggt som de långa! men jag tycker att färgen ska tror de kmr bli skitsnyggt nu när du färgar det! :D


Kom ihåg






Trackback