Lite frågor till er..

Så åt morgon beger vi oss hemåt men vi är ju inte hemma förrän på söndag eftermiddag tror jag så därför hade jag tänkt att ni kunde få svara på någon eller några av dessa frågor så jag får något trevligt att läsa då jag är hemma.

1. Välj 3 personer att fastna på en öde ö med.
2. Vilken superhjältekraft skulle du vilja ha? Varför?
3. Om du var osynlig, vad är det första du skulle göra?

Här kommer mina svar:

1. Min styvpappa eftersom han är snickare så då kan han bygga ett fint läger på ön och en flotte så vi kan fiska (haha), min mamma som skulle få stå för all underhållning och sist men inte minst Robert Pattinson för att ha något fint att titta på varje dag och för att Robert, ja han är ju Robert ;)

2. Att kunna bli osynlig tror jag. Förstår ni hur kul och coolt det skulle vara?! Kunna tjuvlyssna på en massa människor osv.

3. Hmm, jag skulle nog.. Hoppa på ett plan till USA eller Thailand kanske :P




Kommentarer

Hej , nu har jag frågestund på min blogg. Skulle verkligen vara jätte sött om du skrev en eller hundra frågor.



Bästa frågan får en länkning inför över 4000 besökare :)

» Molly

jäklar vad kallt. usch usch



1. Mamma tror jag. hon är bra på det mesta.

2. en arkitekt eller något liknande, någon som kan bygga läger eller kanske en båt därifrån? haha,

3. måste nog hålla med om robert pattinson. det vore inte helt fel.

haha undrar vars du fått frågorna ifrån ;)

1. Diiig :) skulle behöva min bästa vän där som jag kan prata och skratta med, som är lite galen och alltid håller stämningen på topp ;) och hm, måste ju säga min pojke då för det skulle nog bli fasligt ensamt annars..och..typ npn sån där snickare eller nåt som kan ta oss i land med sin byggda flotte. eller en kock kanske som kan laga massa mat av allt och inget i djungeln XD

2. ja gud osynlig skulle va nice!

3. Hm det står mellan att hemligt åka utomlands, spana på killarna i omklädningsrmmet och att gå in i nån lyxgalleria och plocka på sig en massa! ;D



måste bara säger att det suuger att du åker hem i morgon :( kommer sakna dig. puss baby

» Jiija

1. Min mamma, Min bror och Ashley Greene

2. Se in i framtiden. Hur coolt som helt lixom!! HAHA

3.Mörda mina fienden?! HAHA nej skojar bara. Jag skulle nog Skrämma människor, lyssna på ''förbjudna'' samtal!

hellu, allt bra? :)

thailand hade suttit fint nu! :D

» Donja

Nu är det frågestund i min blogg :)

Så fråga, fråga, fråga :D

Klcka på denna länk för att komma till Frågestundsinlägget: http://sweerch.blogg.se/2010/january/fragestund.html

» Diana

1. Det måste nog bli mamma, någon händig person som tar oss därifrån och såklart Robert Pattinson. Han var en av de första jag tänkte på när ja såg frågan hahah XD

2. Att liksom läka om man har skadat sig eller typ vara odödlig!

3. Hmm...typ lyssna på samtal o ja o kolla i killarnas omklädningsrum e ju nästan uppenbart så de förståss med ;P


Kom ihåg






Trackback