Ett roligt och stort projekt är på G!

Hela eftermiddagen och kvällen (fram till nu) har jag och mamma suttit och jobbat med ett projekt vi har på G. För mig kommer det bli det största jag har gjort och det kommer hamna på top 10 av de roligaste grejerna jag gjort också. Jag hoppas och tror även att många av er kommer att gilla det. Vad det handlar om har jag inte tänkt avslöja just nu då jag gillar att vara lite hemlighetsfull ibland men ni kommer att få veta på ett ungefär om si så där någon/några få veckor.

Jag är även glad över att ha något att göra nu på dagarna istället för att bara sitta inne på mitt rum och inte göra nånting för det är mycket som ska fixas så jag kommer ha en hel del att göra.

Ihihi jag är så spänd och taggad på det, det kommer bli så roligt!
Är ni nyfikna? ;)



Kommentarer

Sv; Skönt att höra =)

Jodå bara fint här !

Kram

fina bilder du lagt upp på dig idag!

å jag blir sjukt nyfiken på vad det är du ska jag göra nu :P hoppas det blir bra.

kram<3


Kom ihåg






Trackback