En skäggig Robert Pattinson.

Missuppfatta mig nu inte men jag måste bara säga, vad har hänt med Robert Pattinson???!!! Jag har länge tyckt att han är världens snyggaste kille men efter jag såg dessa bilder för någon dag sedan kan jag ju inte längre tycka det. Han ser ju så.. sunkig ut plus att han ser ut som en ovårdad lastbilschaufför (ingenting emot lastbilschaufförer nu men you get my point, hoppas jag). Nä jag vill ha tillbaka gamla, snygga Rob!

Vad tycker ni om nya skäggiga och sunkiga Rob?



Kommentarer

Så där mycket skägg är så klart inte snyggt! Bara lite skabb gillar jag. Men jag tycker ändå fortfarande att han är världens snyggaste kille. Han kommer att raka sig snart, så ha tålamod bara ;)

Och så sägs det också att han måste ha skägg för nästa film.

Nja liknar en grå tomte xD

Du passar jätte bra i din nya frisyr/färg :)

Vet du ungefär när filmen kommer ut på bio? :o

» Anna

JAg har läst att han har en film på gång som han då måste odla till. =)

» Diana

Nej jag får hålla med dig att det inte är snyggt med så mkt skägg, men han kanske inte orkade raka sig eller så har han en film på g :P Jag tycker det är snyggast när han har lite stubb eller så =)

» Tina

du har så rätt.

» Nanna

omg vad har han gjort?! han ser ut som en ovårdad 45-åring! jag såg honom på hope for haiti-galan och då såg han sådär ovårdad ut också :S fast det är kanske just den här effekten han vill ha, så att han inte ska få så många skrikande fans efter sig. det borde ju vara rätt jobbigt. och han har ju sagt i intervjuer saker som tyder på att han är smått trött på fansen...

Det är nått med alla snygga kändismän att ha skägg nu! Brad pitt, george clooney, robert, och massa fler har skaffat skägg! :(

» Malin

Jag tycker att killen passar i allt! Dessutom har han bara skägget för filmen Bel Ami som de börjar spela in nu i veckan.

Malin: Njua alltså jag brukar tycka han är förbjudet snygg men näe, inte så där :P


Kom ihåg






Trackback