En liten uppdatering.


Ännu en "snygg" bild från nyår.

Hej hopp kära ni :)
Jag blir så glad då jag ser att ni kikar in här om dagarna än om min uppdatering suger riktigt hårt! I alla fall har jag inte så mycket nytt att komma med faktiskt. Har varit hos Sara (ni vet hon som var hos mig 1-10 dec) några nätter nu men åker någon annanstans imorgon.

Snart så snart är jag hemma igen (vi åker nog på torsdag eller fredag) och ärligt talat känns det lite skönt att få komma till sitt egna hem igen, sova i sin egna säng osv. Visst att det är underbart att få träffa alla härliga människor här uppe men ja, lite hemlängtan har jag allt ;P

Nu ska jag sociala lite med Sara och ikväll ska vi nog äta sushi vilket jag hatade bara för ett år sen men nu gillar jag det tydligen :O Aja nu babblar jag bara på en massa.

Ha det bäst!
KRAM



Kommentarer
» Molly

samma sak frö mig och sushi. Hatade det förrut, nu är det ok, inget jag kanske skulle köpa själv men när det finns så är det ändå ok, ha.

haha det är verkligen underligt det där med sushi. första gången jag åt det så tyckte jag också att det var hur äckligt som helst. men nu tycker jag det är skitgott :P

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise


Kom ihåg






Trackback