Mitt 2009!

Så, nu lite efter alla andra kommer jag med min årsresumé för 2009.

Nyår 08/09 firades med dessa underbara töser.

I slutet av januari hade vi en modevisning på skolan där vi visade upp kläderna vi sytt på textilen, nedan ser ni kläderna jag sydde.

Jag hängde mestadels med dessa två brudar och vi var ute och dansade var och varannan helg och hade det görtrevligt tillsammans.

Fredag den 13-onde februari gaddade jag mig igen, en stjärna som står för min familj.

I slutet av februari tog jag flyget till Schweiz där jag var i tre veckor och hälsade på trevliga människor jag träffat under sommaren 08 där.

Jag var ute och shakade ass med Tiana, Adriana och Astrid.

I mars stod vi på uf-mässan med vårat företag Irresistible, vi sålde som bara den!

I maj hade jag och Hanna en trevlig natt ute i skogen med öppen eld, ********** och grillning.

Maj kom och att sola ute på taket blev en härlig vana.

I början av maj fick jag veta att jag vunnit den bästa tävling som gick att vinna!

Pga av vinsten var jag med en hel del i olika tidningar.

Jag och mamma fotade lite bilder till mina då nya header.

Jag och min vän Melker på min 19-års dag.

Den 26 maj hoppade jag och Hanna på flyget till Florens vilket kom att bli den bästa resan någonsin!

Den 27 maj medverkade jag som statist i filmen New Moon, inspelningen skedde i Montepulciano i Italien.

Väl hemma i Sverige igen var det dags för att gå på bal (i min egensydda klänning).

10 juni kom dagen man längtat så länge efter, STUDENTEN!

I Slutet av juni hoppade jag på flyget till Schweiz där jag var i några veckor och jobbade som barnflicka hos en familj.

I mitten av juli var det dags att flyga hem till Sverige igen, denna gången flög jag dock inte upp till Umeå utan nu blev det till Skåne, jag och familjen flyttade 130 mil söderut.

Jag satte saxen i håret igen och jag fick än en gång lugg och håret blev kortare.

Många kvällar spenderades nere vid havet med bröderna :)

Jag och mamma var på utomhusbio i Ystad.

I augusti ändrade jag stil till en mer flickig, dock bara för att ta några bilder ;P

Jag var på min första statist-casting.

I september njöt jag av att man fortfarande kunde gå utan jacka eller kofta på sig.

Mitt vinnarflyt höll i sig då jag vann en ny mobil!

Jag och mami var ute och plockade massvis av hasselnötter i skogen.

I oktober var det dags för Österlen lyser vilket var himla trevligt.

I mitten av oktober hoppade jag på tåget till Göteborg för att för första gången träffa Therese. Jag stannade hos henne en hel helg.

Jag fick mig en rejäl hårmakeover då jag kom hem från Göteborg då jag blev korthårig och rödtott (framtill).

I oktober började jag praktisera hos designern Margareta Forslund.

Jag fick mig en statistroll efter castingen. Filmen heter Svinalängorna och den har premiär om ca 10-11 månader tror jag.

I mitten av november hoppade jag på tåget till Sthlm där jag tillbringade några riktigt trevliga dagar med Therese.

Vi var på förhandsvisningen av New Moon :D

Hihi var med i Klick!

I november var jag och familjen på ett gött julbord.

Jag var på en dunderfin julskyltning i Ystad.

Den 1-10 december kom min vän Sara och hälsade på mig här i Skåne :D

Innan jul satte vi oss (familjen) i bilen och bilade upp till norr.

Sedan kom julen som jag firade tillsammans med pappa och släkt från hans sida.

Sedan var jag och kikade på då tre av idolerna uppträdde (Erik, Calle, Tove).

Nyåret firade jag med en massa trevliga människor och jag hade dunder trevligt!


2009 var ett riktigt bra år om du frågar mig, mycket trevligt hände och jag hade otroligt roligt. Jag vet inte vad jag ska förvänta mig av 2010, något säger mig att det här året kommer bli sämre jag har dock inte tänkt deppa ihop för det :P



Kommentarer

Ett suveränt år verkar det som. Kläderna du har gjort är ju skitnygga!!

jag tror att mitt 2010 kmr bli mkt bättre än 2009, dt året va inte så bra :P



btw, du vet nog redan det här, eller du har förmodligen redan sett dig själv i new moon, men jag är nästan helt hundra på att jag har sett dig! ;D du är väl där i filmen när vagnen går förbi, så står du på vänster sida? :D

Fin årsresumé! Har en fråga bara, underlig kanske! Hur lång tid tog det för din näspiercing att läka? Gjorde du med kanyl eller pistol?



Det är nämligen så att jag har tänkt göra en näspiercing och såg att du har ju en så kan jag passa på att fråga om det är ok! Kram johanna

» Molly

haha, av någon anledning ryser jag när jag läser om resan till Italien, haha

ser ut som du haft ett fint 2009 ändå =D

å jag saknar stockholm med dig, det var så kul :P


Kom ihåg






Trackback