Dagens shopping.

Hej igen kära ni! I morse var jag iväg och tog mina allergisprutor sedan gick in till "stan" en sväng. Var inne på två butiker (En Second hand butik och Lindex) men tillbringade rätt lång tid där och kom hem med ett par godbitar ;D

Jag var ju en dag på mellandagsrean i Ume just efter jul men hittade inget (bara ett svart vanligt fodral) så jag tillät mig själv att köpa dessa plagg, speciellt då de var på halva reapriset! Second hand och rea är min grej, älskar det!

Kavaj med knallrosa foder från Lindex barnavdelning, 90 kr.

Färgerna på klänningarna är inte alls som på bilderna men äh. Rosa nattlinne (jag kommer använda den som klänning) från Lindex, 60 kr.

Rosa klänning från Lindex, 75 kr.

Strumpebandshållare från Lindex, 45 kr.

En färgsprakande väska, Second hand, 55 kr.

Tänkte bjuda er på mina bästa Second hand och rea tips lite senare! =)



Kommentarer

Har den där fodralklänningen med volanger:) Kavajen är så fin, den vill jag också ha!

» Tina

å gillar väskan!

snyg kavaj och väska :)


Kom ihåg






Trackback