Dagens fråga

Anna:

Om du fick chansen att flytta till Usa och bo där resten av livet, skulle du göra det? Och i sådana fall vilken delstat?
Eller nått annat land som skulle vara mer lockande kanske?

 

Vilken rolig fråga! Alltså jag vet inte om jag skulle vara beredd att flytta till USA för att sedan bo där resten av livet men jag skulle mer än gärna provflytta dit i kanske några år i alla fall, fanns den chansen hade jag hoppat på flyget redan imorgon!

 

Jag skulle nog ha valt Kalifornien för det är så mycket jag vill se där och många coola ställen finns där. I Kalifornien har vi ju bland annat Los Angeles, Hollywood, Beverly Hills, San Diego, Orange County (The OC ;) ), San Fransisco, Redondo Beach (där mycket till The OC spelades in, där finns bl.a vakthuset nere vid havet som Marissa alltid sitter vid, The Bait shop och The Diner där Seth, Ryan, Marissa och Summer alltid är) osv osv. Det finns alltså väldigt många intressanta ställen att besöka i Kalifornien. Sen får vi ju inte glömma värmen heller ;)

 

Och det är nog USA som lockar mest av alla länder, värme, coola städer, och ja, USA helt enkelt!!

 

Bildkälla.

 

Har du någon fråga till mig? Ställ den i så fall.




Kommentarer

Du har fått ett blogaward av mig http://dogirl.blogg.se/2010/january/blog-award.html.


Kom ihåg






Trackback