24 december, min jul.

Julen spenderade jag som sagt uppe i norr, ca 160 mil norrut från mitt hem där jag befinner mig nu. Det var rätt kallt ute men rätt så vackert också, så länge man var inne vill säga :P

Jag hade på mig enkla och bekväma kläder.

Jag och min kusin Pernilla.

Jag tar mig friheten att publicera denna (hihi).

Jag, Pernilla, min brorsa och andra släktingar har i prinvip vuxit upp tillsammans i den här lilla byn. Alla lov spenderades här tillsammans och många helger också, vår farmor är bäst! Den här lilla stugan var i alla fall våran (tjejernas). Vi fick den då jag var 14 tror jag och då renoverade vi den väldigt snyggt, haha.

Det var ganska stökigt där inne nu men så här ser det ute i ett litet hörn där inne.

Hittade två bilder från då jag och Pernilla var ca 9 år. Oj vad många minnen jag har tillsammans med henne och från detta stället. Måste nästan göra ett litet inlägg om det nån dag.

Aja. Min jul spenderades med Kevin, pappa, farmor, farfar, farbror, hans fru och några av mina kusiner. Det var trevligt och lugnt :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback