PROJEKTET, vi behöver ER hjälp!

NU får ni veta vad mitt och mammas projekt är och vi behöver er hjälp!!! Vi tycker att det fattas en webbutik som säljer snygga och moderiktiga kläder till ett rimligt pris, där vi som älskar mode kan shoppa utan att ruinera oss. Vi planerar därför att starta en sådan inom en snar framtid!

Här visar vi ett urval av de kläder vi funderar på att sälja, många fler är på gång men vi vill gärna veta vad ni tycker. Vi är väldigt tacksamma om ni kan tycka till om kläderna.

Vi kommer även att sälja snygga accessoarer!

Update kl 17.16:
Vi har börjat få in frågor om vi själva syr kläderna och nej det gör vi inte för då skulle vi aldrig kunna hålla dessa priser. Min mamma driver ett företag och genom hennes kontakter köper vi in kläderna.


Klänning.


Vit zebramönstrad kofta.


Satinklänning (utan skärp).


Leopardmönstrad klänning med liten tubtopp till (se med topp på nästa bild).


Klänning/tunika.


Spetsklänning.


Lång kofta.


Tröja med spetsvolang.


Vit och svart volangkjol.



Tröja.


Klänning/tröja.


Spetsblus.


Tröja 2 i 1.


Kofta.


Kofta med foder.


Tröja.
'

Ps. Jag tänker ha det här inlägget som det översta ett tag så att så många som möjligt kan tycka till. Jag kommer därför uppdatera inlägget innan allt eftersom.



Kommentarer
» Molly

Oj, coolt. Snygga kläder och när du menar billigt menar du billigt. Tror att det kan bli riktigt bra, snygga kläder och verkligen billigt!

Jag skulle lätt köpt zebra koftan ;)

Jag tycker alla kläderna var supersnygga och skulle kunna tänka mig att ha allt ihop! Dessutom var ju priserna riktigt bra! Det kan bli riktigt bra. Jag tyckte om det i alla fall :) Ha en bra dag och lycka till med projektet!

» Agnes

Sv: Haha men oja! Jag måste rota lite nogrannare bland rea-grejerna känner ju jag :) Och himmel vilket bra projekt!! Sjukt snygga kläder och awesome priser. You go girl, haha!!

» Anna

I LOVE them, jag skulle lätt handla många av kläderna.

Allt är verkligen jättesnyggt! :) Jag faller mest för de "gammeldagsa" klädtyperna. :) Lätt att jag kommer beställa från er!



kram jennelie

» Agnes

Sv: Ingen orsaaak! Gör du kläderna själv eller hur finansieras det? :)

» Linda

Sv: Okej, då ska jag kika på den när det är marknad eller nåt liknande! :)



Herregud vilka snygga kläder! Klart ni ska starta upp det där, tror det skulle bli succé! :D

Jag skulle då utan tvekan köpa volangkjolen, skitsnygg! :) Go for it!

Vilken bra idé! Priserna var super! Har ni sytt dom? ;o



Jag är lätt sugen på att köpa första svarta klänningen, volangkjolen i svart, Spetsklänningen och fler plagg :D



Kram

hur snyggt som hellst!! gör du alla kläder själv eller hur får ni dem? :)

herrejistanes vilka fina kläder! Hade lätt köpt en massa!! :D Eller är sugen på att köpa zebrakoftan och koftan med döskallarna... och spetsblusen! :)

jag tycker det var grymt fina kläder!priserna var ju också jätte bra! tycker zebrakoftan,spetsklänningen, dödskallekoftan och klänninegen med en arm var riktit fina :)

Wow, vilken smart grej! Det är superfina kläder och priset är absolut billigt! Jag är hopplöst förälskad i zebrakoftan och spetsblusen och spetsklänningen och foderkoftan och döskallekoftan och.. Ja, du fattar. :)

» Emma

Sjukt snygga kläder!:)

Superfina kläder! Är absolut intresserad av att köpa kläder hos er om ni startar upp en websida! :)

Jag gillar det massor :D tummen upp!

» Ida

Jag blev sugen på att köpa i princip allt :D Verkligen supersnygga kläder som går att variera på många olika sätt för att passa ens egen stil :)

Självklart kan jag göra det! Och en ordentlig utvärdering ska du få! ;)

Tycker att typ allt var grymt snyggt, det ända som jag verkligen inte skulle kunna sätta på mig är den färglada döskalletröjan. Annars gillar jag allt! Mina favoriter är den andra av dom svarta klänningarna, den vita spetsklänningen, zebrakoftat (men hade gärna sett den svart-vit också) och den vita tröjan med spetsvolang. Den långa koftan var också het och den fodrade såg väldigt varm och mysig ut!

Och priserna var ju grymt bra! Jag brukar inte beställa kläder från nätet så ofta eftersom, jag helst provar kläderna innan jag köper dom, man vet ju aldrig. men när ni pressat priserna så här mycket, vågar man chansa lite mer :) Tycker ert projekt låter toppen!

Så nu vet du min åsikt i detalj ;)

Men vad kul att du och din mamma gör det här ihop, låter som ett jättespännande projekt, förstod att ni inte satt och sydde kläderna men är det du/ ni som designar kläderna? eller är ni kanske med och påverkar?

Och sist men inte minst, Lycka till! :)

zebrakoftan (skulle vara assnygg i svart också!), blåa klänningen (snygg i svart och vit ochså!) och den svarta enaxlade klänningen älskade jag! :D

Zebrakoftan är ju ett måste, så sjukligt snygg!! :D

Heej!

Jag beställde nyss hem ett presentkort på Stadium på 50 kronor från en sida som heter gratisbio http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=100135 . På den sidan kan du helt gratis få presentkort hemskickade till dig, genom att samla poäng. Att samla poäng är enkelt, bara genom att logga in, bli vän med folk och skriva i deras gästböcker kan du få ett par poäng. Besöker du dessutom hemsidor och tar del av ett par erbjudanden går det ännu snabbare. Så bli medlem nu; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=100135 går du in genom den länken får du 75 poäng att börja med och behöver på så sätt bara spara ihop 125 poäng till. Busenkelt! Kram!



GRYMT BRA IDE, DIGGAR VERKLIGEN KLÄDERNA :D

Åh, guud så snygga kläder! :D

Men, jag bara undrar.. Kommer ni ha storlekar som passar lite mindre tjejer också? Asså, jag är ju bara 13 år, men kläderna är helt i min smak.

Jag tror ni hade vunnit en hel del på att försöka ha så mycket som möjligt i både stora och lite mindre storlekar (:

» tessi

fan vad snygga kläder :O



är det först till kvarn eller? hade varit jätte bra om ni kanske hade mer en bara ett plagg av varje om du förstår vad jag menar? :)

shit vad billigt, älskar den blåa klänningen. När ska ni starta butiken, eller fattade ja rätt?

» Linn

sv: Ja du måste ha någon slags tur tror jag;P



Snygga kläder! Gillar den långa koftan med stort leopardmönster!:D

» emma

det låter som en riktigt bra idé!

ser verkligen lovande, fullkomligt älskar den vita spetsklänningen :D vart ska ni få dessa kläder ifrån? Jääkligt bra priser, lycka till o låt mig veta när det är dags att shoppa :D

Gud vilka ursnygga kläder!

Älskar vita spetsklänningen.

Den är verkligen helt underbar.

Vill gärna veta när ni börjar sälja kläderna! =)

Kram! <3

Åh, riktigt snygga kläder och det går ju inte annat än att älska priserna! det här kan bli bra :D

» Linn

Åå jag älskar "Vit zebramönstrad kofta" och den vita spetsklänningen! Vill ha dem nuuu :) skit snygga saker!

» Malin

Fina kläder, bra priser!

åh vad fina kläder! jag hade lätt köpt en av tröjorna!

starta shoppen nuuuuuuuuu... vill handla :p

» Elin

Ganska fina kläder och billigt framförallt! Är mer nyfiken på hur smyckena kommer ser ut, för det är något jag saknar bland alla webshopar, trendiga smycken till billigt pris. :)

jag kommer lätt köpa kläder från er! jisses vad fina & billiga!

Jättefint! Gillade vita blusen speciellt :)

» Anna

Jäklar vad snygga kläder! Bra priser också. Jag skulle kunna tänka mig att köpa nästan allt!

jag tycker det ser jättebra ut hittils! snygga kläder och priserna var också bra! =)



en fråga bara; jeansshortsen i början, vart är dom från? :P haha grymt snygga!

otroligt fina bilder!!:)

» Lollo

så mycket fint! jag vill ha massa plagg & det var himla bra priser! säg till mig när ni öppnat så har ni en kund!

Åh äntligen äntligen får man se! :) älskar dom två svarta klänningarna i början och vita zebrakoftan :] priserna ser kanon ut men kommer det bli fraktkostnad med? och kommer man hinna köpa innan det tar slut? ;P hihi. Sen så tror jag närmare bestämt att ännu en av mina kära vänner har en karriär som modell framför sig ;) :]



Saknar dig så, vi får försöka ses snart gumman, ensammare än nånsin här i ume-bushen utan dig :( puss och kraam

Ja men det tycker jag verkar som en superbra idé!

Priserna var bra. :)

Kör på!! Lycka till! Hör av er när ni öppnat shoppen.

» Emma

Zebra koftan och leopard koftan var helt klart mina favoriter ;) kram

» Semra

Fina kläder, skulle kunna tänka mig att köpa en del:)

Ja klart! Jag tycker kläderna är riktigt snygga och är själv intresserad av att köpa 2 klänningar :D hur gör jag det? riktigt fina

» Sara

Riktigt snygga grejer! Fanns flera saker som jag skulle köpa. PS. du är en riktigt duktig modell :)

» Diana

Åh vilket kul projekt :D (o kul att äntligen få reda på vad de var för projekt!;) Priserna och kläderna var super, hittade mkt som jag skulle kunna tänka mig att inhandla :D

Ungefär när tror du att ni startar upp en webbuktik?? :)

» Sanna

jättefina kläder och du är sjukt söt:)

mycket fina och trendiga kläder. Som du vet är det bra marknadsföring att skicka ngt gratisplagg och låta några bloggerskor recensera plaggen. Marknadsföringen kommer att vara erat viktigaste moment tror jag. Varorna är fina=) Leveranstid och portoavgiften är ju också en stor del.

Lycka till med ditt och din mors projekt! Om det kommer att fortsätta att komma så här fina varor tror jag att det blir en hit=)

skulle verkligen köpa flertalet plagg! superfina, och priset? helt kanon!

vad snyggt gillade zebrakoftan leopardmönstrade klänningen å topparna :P kramar

jag säger bara wow! skulle kunna tänka mig att köpa en hel del!

den första svarta klänningen, zebrakoftan, den blå klänningen och tröjan med foder är helt klart mina favoriter. dessutom så är du riktigt, riktigt fin på bilderna! tror detta kommer gå grymt!



tror dock som någon anonym redan skrivit "marknadsföringen kommer att vara erat viktigaste moment tror jag". där emot så antar jag att ni redan tänkt på det :P



håller verkligen tummarna för att detta ska gå bra nu och att du har tillräckligt med energi för att orka hjälpa till så mycket du vill.

hur är det med ryggen idag? saknar dig.

kram!<3

Jag gillar en hel del av det jag ser. Även om jag inte skulle köpa allt, så tror jag ni har hittat rätt. Sen undrar jag varför ni frågar mig - har ni tänkt ha stora storlekar i er webshop? Mina generella råd till er:

- Hitta en nisch - ni har ju delvis hittat en ioma ni har så billiga kläder

- Se till att ha ett stort och varierat utbud, de flesta drar sig för att köpa ett enda plagg i en webshop (med tanke på frakt o osäkerhet hur de passar), det är lättare att dra in kunder om man har ett såpass stort utbud att kunderna vill köpa fler saker. Här är ju priserna också viktiga, som ni lyckats med.

- Håll nere kostnader för frakt och retur, lägg hellre på lite extra slantar på kläderna. Om jag är intresserad av låt säg 1 klänning för 120 kr, blir jag avskräckt av en frakt på 80 spänn och en returavgift på det samma.

- Se till att hemsidan ser proffsig ut, här har ni lyckats bra i bloggen så det borde inte vara några problem. En oproffsig hemsida väcker frågor om hela företaget är seriöst.

Lycka till!

Det var jättesnyggakläder. Jag hittade flera favoriter, bl a den blå klänningen/tunikan. Sååå snygg. Priserna är verkligen jätte bra. Sen handlar det ju om vad ni tar i frakt. Frakten får ju inte bli allt för dyr, för då kan det dra ner köpet. Det blir ju lite som att idéen försvinner. Men jag hoppas att ni kan förverkliga det här, för jag tror att den skulle gå hem hos många.

go for it :) kläderna är jätte snygga

koftan med foder var superfin!

» Stina

Hej! Jättefina! Skulle nog shoppa! Det viktiga är ju att verkligen se om marginalerna håller och ger en vinst. Räkna med fraktkostnader till och från er, missnöjda kunder, frakt till kunden och hur mycket kunden betalar av frakten osv.



Jag har haft webbutik som jag sedan sålde då jag inte hade tid. Så tiden är ju superviktig. Kommer du jobba heltid med den?



Lycka till!

fin blogg! :D

Flyttade hit för att studera turism, nu efter 4 år är jag klar och håller på att planera för framtiden..



Ser ut som att de kommer från Thailand, men priserna var välldigt bra för att vara i Sverige. Tror det är en bra idé med lite billigare kläder.

» Emma

Jag tycker det ser jättebra ut!! Har redan sett favoriter här bland plaggen! Spetsblusen, den vita zebrakoftan, hooden med foder, alla rosetttröjor! Och billigt också! :-)

Guud va kul! Jag tycker att kläderna var superfina och priserna var bra. Jag kommer att beställa, var så säker!! Jag har redan sett mycket som skulle passa Linn.

» ANGIE

supersöta kläder till superbra priser! Jag tror er tankegång är perfekt faktikst! Lova att ge ut ny info snart! =)

kunde inte kommentera igår...

men jag tänkte bara säga att jag hittade en massa supersnygga grejer, vill handla nu på en gång :D

tycker det är en hur bra idé som helst ni har, billigt också .. hur bra som helst :D

» Mimmi

Snygga kläder, absolut, men för mig är det viktigast att veta HUR ni kan hålla de låga priserna. Om det sker på lågbetalda fabriksarbetares bekostnad så är det nej tack från mitt håll.

» linda

AAAh jaa :DD fina kläder och görbra priser ;D <3

Läste mimmi som undrar hur ni kan hålla de låga priserna och det vore rätt intressant! Ja menar så man inte köper ngt som kanske en 10-åring har suttit o sytt...

» Ajka

Jättefina kläder!!! verkligen



hade själv köpt många av dem ;D<3

» Corre

guu va snygga kläder:D

min stil:)

» Lina

Jag hade handlat!

Sjukt snygga kläder!

Jag kommer köpa :)

Jag tycker faktiskt det låter som ett jätte bra ide, jag menar modekläder och speciellt från webbutiker och sådantkostar ju merän man själv vill och så, så smart ide :D (Y)

» JULIA

GRYMT SNYGGA KLÄDER JENNILIE! VERKLIGEN! Keep it up och jag kommer vilja köpa allt ;D



Kram Julia

Jätte fina kläder & bra priser!

jag skulle vilja beställa:



1) Spetsblus för 182 :- i strl Small

2) Vit Zebra kofta 122:- i small



Går det bra ? du kan nå mig på: [email protected]



mvh

» LIENE

Jag tycker priserna är jättebra och sakerna kommer nog säljas fort, eftersom allt är så snyggt.

HELT OK:)

jättefina kläder.

Jag skulle lätt köpa minst 5 plagg av alla dem som finns där uppe!

det ser fint ut. jag skulle även fotografera kläderna separat liggandes eller hängandes. /N

» Ka

haft en bra dag ? =)

Jag älskar ideen och de flesta plaggen, ser fram emot shopen!

hur snygga som helst, kan man börja beställa redan nu :D?



www.starcevic.blogg.se www.starcevic.blogg.se

» Elina

Det var otroligt snyggt alltihop!

Speciellt den vita spetsklänningen!

» Elina

Det var otroligt snyggt alltihop!

Speciellt den vita spetsklänningen!

Jättesnygga kläder och billiga!! :D kan man beställa nu?

Grymt snygga grejer, skulle gärna ta allt ;)

Tror det här kan bli superbra och det var riktigt bra priser som du utlovade i början :) Hittade inget nu som jag absolut skulle vilja ha, men det kommer nog! Lycka till :)

» Tess

Ett jättebra initiativ! Coola kläder, men jag skulle gärna se lite mer av "vardagskläder"!

» Maria

faaaaaaaan va snygga kläder! snälla starta den där hemsidan. Skulle shoppa som fan hah.

Verkligen jättefina kläder!^^

Allt var jättefint! Gillade speciellt den röd/lila/svarta koftan med döskallar på!

Kläderna är ju skitsnygga! Föll verkligen för de med spetsdetaljer! Läste däruppe att kläderna säljs i onesize?

Går det att köpa kläderna?(A) jag är förälskad, och MÅSTE HA!

Hej, super fina kläder ju! Lycka till! :D

Malin J- Tack så mycket! Du kan kolla in den färdiga sidan nu om du vill, www.jencastyle.se


Kom ihåg






Trackback