Take me down to the paradise city.


Okej, skrev helt om det här inlägget, nån kanske hann läsa det som stod innan men aja. Tänkte bara klaga lite. Jag tål verkligen inte kommentarer som "Fin blogg, ska vi följa varann på bloglovin?", gaaah!! Vad är grejen med det liksom? Jag lägger till bloggar på bloglovin som jag verkligen fastnar för, inte för att någon annan ska lägga till mig där, jag menar det spelar väl ingen roll hur många som följer en där?!

En annan grej jag inte heller tål är folk som skriver grejer som "Hej, fin blogg, allt bra?" sen går man in på deras blogg och läser den personens kommentarer och ser att alla svarat i stil med "Hej, tack så mycket, jag mår bara bra, du då", ja man förstår ju då att denna person bara massutskickat samma kommentar till hur många som helst för att få fler läsare och kommentarer själv.

Okej. Var bara tvungen att avreagera mig lite. Tycker verkligen om era kommentarer och jag brukar själv kommentera andras bloggar men då skriver jag inte samma sak till dom utan har bloggen jag är inne på en snygg header, jamen då skriver jag det eller om hon har en snygg kjol t.ex.

Nä, sluttjatat för min del.
Men håller ni inte med mig? Och om ni inte håller med, vad tycker ni då?



Kommentarer
» Linda

Sv: Oj, det lät inge kul, hoppas det ordnar sig och blir bra med din rygg!



Själv är jag arbetslös för tillfället, men ska förhoppningsvis börja vicka lite på dagis snart och eventuellt gå en handelsutbildning genom arbetsförmedlingen. Vill gärna jobba i klädbutik nämligen :)



Låter spännande med hemligt projekt! ;D När kommer du avslöja vad det är då? :D

Jag håller med dig till 100%!



SV: Jo, allt är bra med mig! :) Har tränat ikväll så man känner sig "fräsch". Om du förstår vad jag menar. (; :P

» Agnes

Sv: Haha jaa den är ju det! Dock byggs den om nu så hälften har fått flytta över till Mimerskolan. Jag är en av dom! Okej, myrorna hmm... Ersboda va?

sv; jo det är härligt med pyssling !! pyssling? haha vilket ord jag fick till....x)



jo jag har tittat lite i din gamla pysselblogg så jag förstår det :D

Jag håller verligen med, det blir så falskt om någon kommenterar samma sak hos alla.

Åh jo sådant har jag också varit med om O.o

Jag håller med dig, sådant är ju väldigt störande liksom.



Godnatt kram

» emma

Tycker exakt samma sak!

De läser inte ens inlägget innan de komenterar. Jag såg en blogg där bloggerskan hade skrivit att hennes dag sög och att hon var så jävla depp. När man sedan kollade på komentarerna stod det flera komentarer i denna stil: Hej, fin blogg. Hur har din dag varit?''. Så irriterande!


Kom ihåg






Trackback