Pysslat

Idag sprang jag in på Lindex för att köpa ett till halsband på rean, tyvärr hade dom inte kvar det jag egentligen ville ha men så här i efterhand tycker jag inte det gjorde så mycket då jag tycker det här också blev riktigt bra! Halsbandet gick på 9.50 kr och efter att ha gjort det här axelsmycket har jag kvar mycket av halsbandet så jag skulle nog kunna göra 2-3 stycken till :P


Har satt fast det med säkerhetsnålar så jag kan flytta det till vilket plagg jag vill.
Det var rätt svårt att få till en bra bild i mitt mörka rum så ni får en bild med blixt och en utan :P

Vad tycker ni?



Kommentarer

Okej.



Du har verkligen grym stil, snygging!

Kram! <3

oj .. skitsnyggt !! Du är så duktig :D

Hoppas du får en bra helg. Kika gärna in på min blogg;):D

Kram Denise

snyggt :)

Va snyggt! :D

» LIENE

grymt snyggt:O vill ha så!

Det blev riktigt snyggt! :)

» Linn

sv: Ja det var den verkligen!:)



Snyggt!

du klär dig riktigt bra! Åhh, du bor i malmö jag med!:)

» mimmi

åhhh det blev så snyggt kan du inte visa hur du gjorde den :D vill också ha en sån :P


Kom ihåg






Trackback