Men mums!

Är det något jag verkligen älskar är det att baka! Jag gillar dock inte att baka allt möjligt utan jag föredrar bakelser, tårtor, cheesecakes och ja, grejer man kan göra snygga och dekorera. Här kommer lite bilder på sådant jag bakat (de två sista bilderna är dock köpta muffins men jag har dekorerat dem) och här finner du några fler bilder och recept.

För den här tårtan tar jag inte till mig all ära då Sara också var med och bakade den! :)

Cheesecake.

Hjärtformade smörgåstårtor.




Kommentarer

Gud vad gott de ser ut!!! Nu är jag sugen på att baka :O

Grymt vackra bakverk! Tur att jag inte gillar bär, annars hade jag nog blivit väldigt sötsugen nu. Men vackra är de verkligen :)

Tells what you want to know!



http://jojjjjoh.blogg.se/akiboom/

http://jojjjjoh.blogg.se/akiboom/

http://jojjjjoh.blogg.se/akiboom/

» Tanja

Jag har en veckans blogg tävling på min blogg nu, så säg att du vill vara med o tävla :)

» Linn

Så duktig du är på att baka! Ser jättegott ut!:D

» malin

Snygg blogg!

Har alltid velat prova att baka cupcakes de ser så jäkla smairriga ut!

» Agnes

Sv: Hahah hur har alla lyckats hinna spana in dem? Jag kikade förbi Lindex och ETT par fanns kvar, ETT!!! Och sen får jag massa kommentarer om att alla har sett dom hahaha KUL :(

» Anna

Du ser riktigt duktig ut, jag borde börja öva mer innan jag flyttar hemifrån ;) hihi. Och cupcaken med ett gelehjärtan på skulle jag mer än gärna vilja sätta tänderna i just nu och även den på bilden nedanför :)

men guuud vilket inlägg. Snacka om att man blev sugen nu. Allt såg helt otroligt gott ut o vilka bilder sen då. Mums!

Juvliga cupcakes:D


Kom ihåg






Trackback