Jag svarar på dagens fråga.

Linnea: Hej :) Jag undrar vem som fotar dig t ex när du visar din outfit varje dag :P

 

Svar: Det är min snälla mamma som står ut med att knäppa bilder på mig dag ut och dag in. Ibland frågar jag någon av bröderna men då låter det ungefär så här "nä, snälla Jennilie, vänta tills mamma kommer hem istället, jag orkar inte" ja, dom tycker alltså inte det är så roligt ;) Men som sagt, det är moder som står bakom kameran då jag står framför den, nästan alltid i alla fall.

 

 

Har du någon fråga du vill ställa till mig? Ställ den i så fall genom att kommentera eller mejla.




Kommentarer
» HILDA

tack dsm ! :)

Svar. Tack =) Ja gör det! Ska bli himla spännande att se!

Tack för svaret :P

Också något jag undrat över lite grann :) Snäll mamma du har! Och jag gillar verkligen din stil, så himla häftig! ;)


Kom ihåg






Trackback