Ett stort tack till er!


En bild från igår, halsbandet kommer från Lindex och toppen från Monki.

Vi (jag och mamma) vill bara säga TACK till alla er som tagit er tiden att kika igenom inlägget innan och sedan skrivit några rader, det har varit väldigt bra för oss att se vad ni tycker och vi är väldigt glada över all den positiva responsen!

Angående frakter så kommer vi självklart göra allt vi kan för att ha en så bra fraktkostnad som möjligt men grejen är ju den att frakten blir billigare ju fler beställningar vi får, så får vi massor av beställningar ja då kan vi nog hålla nere fraktkostnaden!

Sen ska jag försöka ta mig tid och svara på era kommentarer också men det är ju ett par men jag ska göra mitt bästa.

Just det, en del av er har ju frågat när vi ska öppna webbutiken och vi har inte satt ut ett exakt datum än då vi fortfarande har kvar en hel del förarbete men vi hoppas och ska försöka allt vi kan att ha igång den inom ett par veckor.

Vi hörs senare idag :)
Kram



Kommentarer

Tyckter att ni har fått på en riktigt bra idée! Och kläderna är verkligen jättefina. Skrev lite om det på min blogg för att nå fram till några fler personer. :) kram!



Inlägget:

http://jenneliie.blogg.se/2010/february/bloggtips-jennilie-kommande-webshop.html

» emma

svar; hihi så lite så=)

Så lite så! :)

bra.. gör så :)

» Ida

sv: jaa, jag längtar tills ni öppnar webbshoppen, då kommer jag nog beställa en hel del skulle jag tro! :D

» Agnes

Sv: Jaa okej då förstår jag! :) Det ska verkligen bli kul när hemsidan kommer upp!! Jag är supertaggad haha=)



Nja sådär, jag drog ut en tand igår så jag har mest legat i sängen och haft ont haha. Själv? :)

jag ville bara säga en sak... på blogg.se kan man ju "tipsa redaktören" om olika inlägg osv... jag tipsade precis om ditt inlägg om projektet, hoppas det kommer med på första sidan !!! :D

Hejsan hoppsan :)



Jag håller tummarna för att det ska gå bra för er med webbutiken :D



Ska försöka lägga upp bilder på bloggen ikv ifrån gårdagens köp :)

Ha en underbar Fredag :)



Kram

sv; så lite så :) .. jo jag vet.. men man kan ju alltid hoppas, håller tummarna iaf :D tycker att så många som möjligt ska få chansen att se erat projekt :) hoppas verkligen att det kommer gå bra (och det tror jag) :D



sv; hihi ja :) allt bra?

» Lollo

ja hör av dig när ni öppnar =)

» Feri

bilden på dig är riktigt snygg! :)


Kom ihåg






Trackback