Det var bättre förr (BILDBOMB!!!)

Ja just nu känns det i alla fall så. Dessa bilder är tagna för exakt 1 år sedan vilket btyder att för exakt 1 år sen var ju ute och dansade med mina älsklingbrudar och nu klarar jag knappt av att gå på stan (pga ryggen) och mina brudar bor över hundra mil ifrån mig.. Förra året var GRYMT, känns dock som detta år kommer bli sämre men inte tänker jag deppa ihop för det.

Ärligt talat saknar jag gaaaanska mycket att få vara ute med underbara vänner och dansa, dansa, dansa och åter igen dansa hela natten lång och våra förfester i partyrummet. Nu bjuder jag på en massa partybilder bara för att jag saknar det. Bilderna är i blandad ordning.

Italien med Hanna (som dock ej är med på bild) 28 maj.

Jag och Sara på förfest hemma hos Jenny.

Lite senare den kvällen, haha. Jag, Sara, Milla och Karin.

Nyår 09-10 hemma hos Karin. Hanna, Sara, jag, Jocke, Jonas, Samme, Jenny, Karins kille och Karin åsså Sara.

Förfest i partyrummet (partyrummet var mitt rum hos pappa där vi alltid förfestade). Jag, Sara, Karin & Hanna.

Samma kväll, jag och Hannis.

Min 18-års fest. Jossan (som faller, hahaha), Amelir, Kim, jag.

Nyår 08-09 hos nån random kille, jag och hanna var iaf taggade.

Samma kväll.

I partyrummet innan en knepig men rolig kväll haha.

Samma kväll fast på den riktiga festen, rebecka, hanna, jag.

Samma kväll, Hanna, Adam och jag.

Studenten, vi smög oss in på partytoan. Jag, Jossan, Karin & Hanna.

En partykväll i Schweiz. Tiana, Adriana, Astrid och Jag.

Kim's fest och vi körde Shabooya.

Jag och Jossan sjunger poison i partyrummet.

Nu ska jag titta på bilderna och deppa lite, hehe.



Kommentarer
» Ida

Vart i Ume bodde du? :)

åh vad ledsen jag blir nu med, saknar det som attan ska du veta :'( finns ingen ingen jag har så roligt att festa med som du baby :( snart hoppas jag du kan dansa baken av dig igen, med ryggskrället fixat! :) puss älsk

» Lina

Förstår saknaden! Vad är egentligen felet med din rygg? Vad kan man göra åt det? Krya!

Roliga bilder, förstår att du saknar det, inte bara att dina vänner bor långt bort, utan att du inte kan pga ryggen. Operationen, vet du något mer om den än?


Kom ihåg






Trackback