Dagens fråga (från igår)

Anna frågade: Har du någon inkomst? Förstår inte hur du har råd att shoppa så mycket..

 

Svar: Nej jag har ingen inkomst och har inte haft det sen sommaren 09. Jag är ju medlem på arbetsförmedlingen men eftersom jag har ryggproblem får jag inte den där ungdomsgarantin eller några pengar nån annanstans ifrån, yes snacka om att bli diskriminerad för att man inte är kapabel att göra sådant som "alla" andra!

 

Grejerna jag nu shoppar för är mina julklappspengar men snart är dom med slut vilket innebär att det blir slutshoppat för min del. Ibland sponsrar även mina föräldrar med lite pengar men då blir det mer att jag köper telefonkort, nån tidning och sånna grejer. Men sen då jag liks shoppar shoppar jag ju inte dyra grejer. Slängde ihop ett kollage med allt jag shoppat sen i januari och ALLT detta har gått på 729 kr!





Kommentarer

Massa fynd ju :O

sv: Låter underbart att starta eget! :) Kram

» Agnes

Sv: Jaså? Åh, jag var som fast efter första avsnittet haha. Typsik mig serie iaf=) True Blood då?

oj va mkt fina grejer!:)

svar: mm svart är nog en av mina favvofärger också, har svart tunika idag hehe ;) men annars gillar jag alla möjliga färger, det är kul att variera sig lite :D

vassego! ;)

nice blogg by the way

det låter bra :D

samma här .. know the feeling om arbetsförmedlingen... har inte fått ett öre sen jag slutade skolan...(för att jag inte klarar av allt som "alla andra" göra) kommer dock få pengar nu ÄNTLIGEN när jag börjat på det här som arbetslivsresurs håller i... ..

Jättefina kläder! du har bra klädsmak, den är egen och det är bra. :)

btw, kolla in mina smycken jag säljer på min blogg :)

sv; hihi ja! :D najs kläder!

Ville ha kavajen, fast fanns bara i små storlekar:(

Sv: tack så mycket!

jo den e ju ringtigt fin .. vad gör du ikväll då ?? kramar

» Agnes

Sv: Haha men äschdå! Nej jag ser inte True Blood men en kompis gör det och hon säger att det är jättebra :) Gissar att jag är en sån tönt som har fastnat i vampyrfrossan haha! Vad har du för favoritserie då?

sv; ja verkligen... det är inget skoj alls att behöva "leva på" människorna omkring en.. typ mamma och såå.. för det har ju jag gjort nu sen maj 2009 :s .. man har ju inget val, det är nog det värsta.. hoppas det löser sig i alla fall :)

hur gick/går det med den där praktiken du var på förresten? modegrejen..?



» LIENE

billigt! men väldigt snyggt. Men alla kan ju inte hitta snygga saker och billiga, kan vara svårt. Som t.ex. hos mig finns bara 3 bra butiker med kläder och det finns inte lika mycket att välja på som i andra städer.

den färgglada väskan du har där nere har jag med fast i andra färger. jättemysig är den


Kom ihåg






Trackback