Besatt?!!

Ja snacka om att vara besatt, pratar då om The OC.. Såg precis klart det allra sista avsnittet av serien och nu vill jag bara gråta, hehe. Jag vill ju inte att serien ska va slut, jag vill fortsätta följa med i deras kaotiska liv med drama och kärleksbesvär. Buhu.

Måste också tillägga att fjärde säsongen är ju mycket hemskare än de andra.. Varje gång det är om Marissa börjar jag typ gråta, det var nog det sämsta dom gjorde, att ta bort henne, nej nej, så fel! Okej att hon var ganska dryg ibland, grät alltid och blev sur för ingenting men det ska ju lixom vara hon och Ryan, så är det bara.

Jaja, nu ska jag se klart tredje säsongen, började se den innan jag kom på att man kunde se den fjärde på internet så ;)

Bildkälla.



Kommentarer

jag har inte sett ett enda avsnitt av oc. kanske borde kolla igenom serien nån gång :P



sv: ja det var ju riktigt najs asså. vad valde du, spotify premium eller biobiljett? =) jag valde bio.

kram!!

Jag är precis som du! Älskar O.C och har gjort det sedan den började sändas 2003. Gråter varenda gång något har med Marissa & Ryan att göra i säsong fyra, och ja. Jag gråter nog till nästan varje avsnitt, antingen är det glädjetårar eller något sorligt! Tittar också från början just nu, är på säsong två nu, har nog sett alla säsonger sådär 4 ggr om igen! Haha (: Önskar bara att det fortfarande gick och att Marissa var kvar - det var den bästa serien som gick på tv ju! :D ^^

» Diana

Även jag har varit väldigt besatt av OC =) Har alla säsonger, men nu var de väldigt längesedan jag såg nåt avsnitt, blir sugen nu när du pratar om de :)

Ja, eller hur dumt att Mischa Barton ville sluta som Marisa, annars hade kanske serien hållt på längre!


Kom ihåg






Trackback