Silver once again

Som ni vet vann jag budgivningen (fast jag var den enda som la ett bud) på de silvriga byxorna till vänster på tradera för ett par dagar sen. Och som jag skrev i inlägget när jag visade dem ska jag sy om dem till tajta stuprörsbyxor! Idag vann jag i alla fall en till budgivning (även här var det endast jag som la ett bud) på ett par silvriga byxor. Den här gången var det byxor i jeanstyg och det silvriga är med diskret och flammigt eller vad man nu ska säga, ni ser ju bilden nere till höger. Även dessa ser ju gräsliga ut som dem är och fleeeera storlekar för stora men av dom ska det också bli ett par tajta stuprörsbyxor. Hoppas bara de båda blir lika snygga som jag ser framför mig, men jag har ju lyckats sy om ungefär likadana byxor en gång förut så varför skulle jag inte lyckas nu. Och just de, 55 kr inkl. frakt gick de till höger på.






Vad säger ni, ser ni det färdiga resultatet framför er som jag?



Kommentarer
» Linda

re:



Gud vad skönt att det har hjälpt så fort för dig! Och jag vet, sommaren är ett helvete om man är allergisk. Men en del människor blir ju typ helt allergifria efter hyposens-behandlingen!



Jag tog för Gräs, Gråbo, Pollen, Hund, Katt och Häst. Jag blir mindre allergisk på sommaren och kan vara hemma hos folk som har djur om jag tar allergipiller. Men allergin är kvar. På något konstigt sätt har min allegi ibland flyttat sig till armarna, alltså att det börjar klia på ställena där jag tog sprutorna! Hellre armarna än halsen ;) hahah.




Kom ihåg






Trackback