Och så här såg jag ut..

Som jag skrev i ett inlägg för någon dag sen så är jag väldigt frusen av mig så det blev inte att slänga på sig någon fin blåsa så här till jul utan jag valde kläder som jag kunde ha ännu mer kläder under, det fick bli enkelt med mina nya jeans och en brons/kopparfärgad skjorta. Och så mina nya örhängen som jag gjort! Håret satte jag snabbt och enkelt upp genom att göra två flätor och fästa där bak.


Jeans- Lindex
Skjorta - Second hand
Örhängen - Gjort själv

Jag hoppas verkligen att ni har haft en mysig jul! Tyvärr hade jag knappt någon julstämning i år men tyckte ändå att dagen var mysig :) Liam fick ett spel i julklapp, Monopoly City som är liknande det vanliga Monopol fast lite mer avancerat tror jag? Jag och bröderna har i alla fall suttit nästan 6 timmar och spelat det nu i kväll, haha. Kul var det i alla fall! Några omgångar Kina schack och Yatzy har vi också hunnit med, det här med sällskapsspel har som blivit vår grej.

Hur var eran jul?



Kommentarer

jättefin skjortA!


Kom ihåg






Trackback