MIn shopping!

Igår var jag som sagt på mellandagsrean i Lund där jag shoppade en del och även idag var jag inne på Lindex en sväng där jag hittade ännu lite mera grejer.

Korsett - Lindex 149 kr
Jeans med skinndetaljer - Gina TYricot 149 kr




Stickad tröja - Gina Tricot 75 kr
Mjukisbyxor - Bik Bok 63 kr



Mobilfodral/skydd - Gina Tricot 30 kr
Mössa - Lindex 30 kr



Bh - Lindex 50 kr
T-shirt - Lindex 50 kr



Bh'ar - Gina Tricot 62 kr styck



Röd bh - Gina Tricot 63 kr
Orange bh - Lindex 50 kr



Tell me, har ni shoppat något på rean?



Kommentarer
» angie

japp för min del blev det en kjol jag velat ha länge =)

vilken söt mössa :D jag har shoppat på rean, dock inga kläder :p

Åh, den där stickade tröjan från Gina såg mysig ut :)



Jag har handlat ett par skinnbrallor, två par strumpor och en vanlig grå tröja på rean!


Kom ihåg






Trackback