Mellandagsrea i Lund

Kom ganska nyss hem efter att ha varit på mellandagsrean i Lund! Jäklarns vad folk det var när vi kom dit vid 14-tiden (vi åkte till ett stort köpcentrum i Lund för att slippa gå ute i kylan plus att det blir enklare för mig som inte kan gå så mycket) men som tur var så försvann folket rätt snabbt och köerna blev korta. Jag hittade en hel del, ett par jeans, mjukisbyxor, 3 bh'ar, en tröja, ett par stayups och ett skydd till mobilen, tror det var allt. Hoppas bara allting passar nu, jag orkade nämligen inte prova något av det jag köpte. Det jag är mest orolig för är bh'arna som jag brukar ha olika storlekar på beroende på vilken bh det är och likadant med jeans, tror jag har ett par i stl 26 och ett par i stl 29 och båda passar. Jag uppdaterar er senare när jag provat allt, haha.

Så här har jag i alla fall sett ut idag.


Skor - Bo Ohlsson
Jeans - Lindex
Rosa tjocktröja - Second hand
Skinnjacka - Köpt i London
Skinnvantar - Second hand
Väska - Second hand
Örhängen - Gjort själv



Kommentarer
» anna

jag var också på nova idag! och hoppas det du köpte passade då! :)




Kom ihåg






Trackback