Finally!

Något jag inte berättat för er är att jag ett bra tag varit himla sugen på en pälsväst då jag tycker det är såååå snyggt att bära en över en skinnjacka. Jag har letat och letat på secondhandsidor på nätet och på loppisar men aldrig hittat någon bra. På loppisar har jag aldrig sett någon men på bl.a tradera säljs en hel del pälsvästar men eftersom jag inte vill betala allt för mycket för dem har jag tyckt att alla blivit för dyra, tills idag! Jag vann en pälsväst (fuskpäls) på en auktion på tradera och fick den för 60 kr inkl. frakt! Ni ser den här nere till vänster, den är svart och inte brun som det ser ut som på bilden. Bilden till höger har jag lånat härifrån för att visa er hur jag tänker bära min när den kommer. Längtar.





Kommentarer

Fasen vad härlig klädstil du har! :) Hade jag inte vart gravid hade jag också klätt upp mig i annat än mammabyxor och linne :P

» Ida

Fint :)


Kom ihåg






Trackback