Enter Sandman

Jag försöker hålla det mesta i bloggen till ämnet kläder, mode och stil, liite vardag också men ibland slinker det in lite andra inlägg också, som det här. Jag kan bara inte låta bli! HUR JÄVLA BRA SJÖNG INTE JAY SMITH ENTER SANDMAN I KVÄLLENS IDOL???!!!! Jag döööööör. Det är precis så jag tycker han sjunger som bäst, när monster-rösten får ta över. Jag hade rysningar under hela uppträdandet, så jäkla mäktigt. Jag har några favoritlåtar som Jay sjungit under Idol och det är; Black Jesus, Heart shaped box, White wedding, Like a prayer och så nu Enter Sandman. Han är grym och så förbaskat cool!

 

Och för er som inte vet det så sjunger Jay i bandet Von Benzo, ni kan lyssna på deras låtar på deras Myspace-sida. Låten Bad father, bad son är nog min favorit.




Kommentarer
» anna

Jay är bäst och Von Benzo är sjuukt bra! Deras album finns att lyssna på spotify också :)

tack så mkt! och jay smith e fan bäst ;D

Hehe ingen fara du! :)



Men ärligt, kan man göra annat än att älska JAY!? :D

Asså jag dör också vad han är bra! Han är så sjukt jäkla bra att man vill ju typ gråta. Håller med att Von Benzo's låt bad father, bad son är jätte bra! :D Bästa i idol någonsin! :


Kom ihåg






Trackback