En turkos leopard..

Har varit inne i "stan" en sväng och firat att yngsta broder äntligen fått sitt efterlängtade jullov. Sen måste jag bara säga det att jag har sån tur när det kommer till shopping, om det är något jag vill ha hittar jag nästan alltid det plagget/prylen på extrapris eller second hand. Som i förrgår började jag tänka på att jag ville ha ett par enkla svarta matta jeans och idag när jag var inne på Lindex fann jag ett par som satt som en smäck för nedsatt pris. Fick även med mig två halsband hem för 10 kr styck, lovar att visa grejerna om någon dag! Så här går jag i alla fall klädd idag.


Skor - Bo Ohlsson
Shortsdress - H&M
Halsduk - Lindex
Skinnjacka - Köpt i London
Pälsväst - Second hand
Skinnvantar - Second hand
Väska - Second hand



Kommentarer

älskar den där dressen!! hur snygg som helst :D halsudken så väldans gosig ut också! :D


Kom ihåg






Trackback